Thursday, 1 February 2018

Как Ого Боб Прави Малки Забавни Игри

1. Първо е идеята. Идеите идват в странни времена и места - на път, в градината, в училище, в леглото, в тоалетната, в банята и кой знае къде. Те се съхраняват в txt файлове в хаотични места на твърдия диск или хвърчащи листи около пода и свободни места на маси и рафтове. Но идеите идват трудно, ако разчитаме само на вторичната информация, като Google. Днес хората не се опитват да запомнят информацията, защото "Google" вече я има и просто трябва да я потърсят. Докато този феномен на 20-ти век е лесен и готен, той ни лишава от творчеството. За да измисли и сътвори нещо, човек се нуждае от данните в мозъка си, така че невроните да могат да направят странни и забавни връзки между тези данни, за да покълне една идея или концепция.
1. Първо е идеята.

2. Скиците. Скиците се правят по време на закуска, чакане при зъболекаря, в автобуса, на вечеря, по барчетата, на конференции и учителски срещи. Скиците имат свойството да се скрият или да се губят. Също така те харесват кафе и често имат петна от кафе по тях.                  
2. Скиците.

3. Картинки и Фонове. Всички елементи изискват пиктограми и най-малкото не ужасни фонове или бакграунди. Те се нуждаят от някои логически връзки и малко рисунки. Фоновете обикновено са снимки на приятели. Пиктографиите са направени в домашни условия, но техните идеи, а някои елементи са взаимствани или преначертани от други творци или създатели в публичния домейн в интернет, и са пригодени да съответстват на играта.

 4. Програмиране. Когато всички снимки и картинки са готови с подходящите размери, е времето за кода - алгоритъм, програмиране, функции, променливи, обекти и други такива дивотии непонятни за обикновения човечец. Повечето от кодовете се съхраняват на блокчета, за да се използват отново с малки промени. Но понякога кодовете се нуждаят от ново пренаписване.
 4. Програмиране.

 5. Компилация. Най-накрая, създаването е готово. Но със сигурност има много граматични и логически грешки, които ще бъдат фиксирани във времето. Всички правим грешки по различни причини. Но мъдрият създател не се смущава или разочарова от грешките, той / тя само поправя своите грешки, когато е възможно, и продължава напред.
 5. Компилация.

 6. Достъпност. Последният и най-труден етап е да се пусне играта онлайн и да се направи да работи правилно  на уебсайта на Планета 42, така че всички хора в света да имат достъп до нея и да могат да се забавляват и да поназнаят докато я играят. Това се прави в чист HTML 4 формат с възможно най-малко скриптове, така че страницата да не е тежка, за да се отваря с по-стари компютри.
6. Достъпност.

No comments:

Post a Comment